Pentru campanii de succes in perioada sarbatorilor de iarna va recomandam ca produsele si serviciile sa fie promovate din timp, dar nu inainte de a realize un plan bine structurat care sa detalieze atat obiectivele cat si metodele de promovare pe care le veti folosi in campaniile pe carele veti derulain aceasta perioada.
Consumatorii au tendinta sa cumpere mai mult decat in mod obisnuit in perioada sarbatorilor de aceea este util sa create promotii atractive, de obicei, acestia cauta cele mai bune oferte pentru produsele pe care urmeaza sa le cumpere.
Este necesar sa intelegem consumatorul produselor noastre, sa realizam ca sarbatorile sunt o oportunitate pentru companii, dar au un impact major asupra stabilitatii financiare a clientilor actuali sau potentiali, trebuie deci sa fim alaturi de ei si sa ne indeplinim, in acelasi timp, obiectivul principal, acela de a realiza profit.

De asemenea, incercati sa oferiti transport gratuit sau un cadou pentru fiecare comanda plasata, in cosul de cumparaturi, transportul si taxele pot depasi uneori valoarea produsului comandat, clientul va renunta astfel la comanda. Consumatorii au tendinta de a cumpara de la magazinul unde primesc cele mai multe servicii gratuite sau unde angajatii se comporta frumos, sunt foarte prietenosi, vor cumpara de aici chiar daca preturile sunt un pic mai mari decat in mod normal.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu